me & my lovely family

me & my lovely family

Saturday, September 3, 2011

Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin

1st of all..Selamat Hari Raya korang...Walaupun dah masuk dah masuk 6 Syawal,tp x terlambat lagi kan aku nak wish raya kat korang.Tul tak?? So dikesempatan ini,aku nak ucapkan Selamat hari Raya Aidilfitri buat sume kawan2 yang mengenali diri ini dan mohon ampun seandainya kalu pernah diri ini mengguris hati dan perasaan kalian semua..Kira 0-0 la ye..Pada yang mane penah wat hati aku terguris tu..its okkey..aku dah lama forgive n forget..but...walaupun luka dah sembuh,parut tetap ade ye (wahhh,ayat..ikhlas ke x aku nih :p) tetap ingat sampai bila2..Hanya Allah yang dapat membalasnye..

So,pe lagi kwn2..moh ler kte serbu mane2 open house.Uma aku dah close dah..hehe.Kte pegi uma org len plak,tu pn kalu dijemput.Ye tak??Kalau dijemput tu satu hal,ni ade hal yg lebey penting nih!! Badan aku yang dah dipam2 macam belon udara nih,cane plak??x sedor2 diri lagi??Sian badan aku nih.Xpe2,stat isnin ni,aku nak stat pose 6 + ngan pose ganti.Stop makan mewah2 dlu for a temporary..Nanti kalau jadi, 17/09 tu ade open house lg kat uma2 officemate aku.Time tu ko boley lupe diri balik,hehe..

Tapi x boley la nak over2 ..adik aku yang si Wan tu dah wat siap2 dah aku punye diet listing.Ape excercise aku kene buat..nk kene mkn ape..dia plak yg jadi aku punye pakar nutrisi + trainer.Nnt dia akan follow up ngan aku sama ada aku wat ke x ape yg dia dah planning tu...hurmmm agak susah jgk sebenarnye,eh salah.Bkn susah...cuma malas je.Its ok wan,i'll take it ur challenges.Sian kat dia sbb beria sgt dia cuba nk bantu aku..So i will try my best!! Insyaallah..kalau diizinkan Tuhan..

No comments:

Post a Comment