me & my lovely family

me & my lovely family

Wednesday, August 10, 2011

Tolongggggg...aku dah setengah gilerrr ni...

Hahah...aku tak tau la kenape...sejak aku layan Boys Over Flowers tu,aku jadi macam mula2 bercinta dulu.Asik teringat kan Kim Hyun Joong ni je..sehari tak dengar suara dia,memang tak sah.Boley camtu??Sasau dah aku ni agaknye..walaupun aku tau tu hanya sementara..tapi lantaklahhhh.layankan aje..Lagipun dah lama tau tak rase mcm ni..rase macam mula2 bercinta dulu..selalu ingat kat 'dia'..selalu men msg ngan 'dia'..mesti kene dengar sore 'dia'..bes lah time tu.Tp sejak putus dengan si 'dia' n walaupun dah ade pengganti yang baru...sempat tunang bagai,,tapi rase dia still tak same okkey.Mungkin jugak disebabkan umo dah meningkat,so xde lagi feeling2 nk cintan2,cume pikir dah jodoh,trus kawen..ye tak??Tapi kalu nak diikutkan logik,perasaan bukan macam tu kan??tua ke muda ke,still same je pattern dia aku rase..tul tak??so bile perasaan ni datang semula..aku layan je..sayang..nanti mane tau,dah xleh rase lg ke kan??kita xtau ape jadi akan datang,ye tak?? so,Kim Hyun Joong pn Kim Hyun Joong lah...janji aku tak kacau bf @ tunang @ laki orang...

Video bawah ni salah satu video klip faveret aku,layan la ye..


n lagi satu..yg agak baru jugak la..






No comments:

Post a Comment