me & my lovely family

me & my lovely family

Sunday, May 15, 2011

Today is the day..150511


 Date : 15 May 2011,Sunday
Venue : Level 10, Menara Celcom
Description : Tengah Bekerja
Mood : Suam-suam kuku
 
Selamat berhujung minggu korang...dan masa yang sama,Selamat Pengantin Baru pada si Dia yang bakal menjalani kehidupan baru mulai hari ni...Bak kata si Dia,doakan Dia dan pasangan nye supaya berkekalan hingga ke syurga...So,sweet...Kalu tanye aper perasaan aku skang nih?? Alhamdulillah...dah x meroyan macam dulu lagi
..Lepas je aku memberanikan diri dgn menghantar msg kat Dia (tegar je kan)..trus hilang rase jiwa kacau aku tuh.Lega,puas rase..Rase macam dah hilang segala yang terbuku dalam hati aku ni..tu pun aku saje2 test, sbb takut salah nombor...msg 1st aku utk dia pada hari Jumaat hari tu :
 
Aku : testing testing,ntah betol ke tidak nombor ni ntah
Dia : Isk3..cik pn nurul...betul la ni..
 
Ya Allah...serius aku terkejut okkey...tak sangka Dia simpan lagi nombor aku, x pn maybe Dia still ingat lagi no phone aku.Tak kisah lah,yang penting Dia tau yang aku send msg tu kat Dia.Ngah2 reply msg tu pn,menggigil ye...dup dap je jantung aku..then,lepas dah wish2 bagai,baru la rase lega..Alhamdulillah..aku dah boley lepaskan Dia dari hidup aku...Tu pn Dia  beria sangat nak aku datang wedding dia,bak kata ayuk, motip?? hahah,ntah lah.Yang pasti jawapan yang aku bagi,
sori la..keje... Ingat kn dah kuat jawapan aku tuh,rupe2 nye tak.Siap Dia ckp,
kalu macam tu datang la kte punye majlis kt Jelai 22hb nnt.. Aku plak yang tnye soklan ayuk tu utk diri aku,
Motippp??? Adess,mmg niat aku nak pegi uma dia kalau2 aku cuti.Tbe2 teringat mak cakap,
dah kuat sangat ke nak pegi majlis orang tu... tengooookkk,mak aku pn paham aku.Aku je wat2 keras hati kann...Then, disebabkn TL aku sangat2 memahami aku..so aku mmg kene keje pada hari ni & ahad depan..Selamat...hahah..
So dah xde pape lg da..juz nak wish..Selamat menempuh alam baru buat
Noor Ikhson Bin Shukor & Intan Shafiza Binti Shafie.Semoga berkekalan hingga ke akhor hayat..Aminnn....

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment