me & my lovely family

me & my lovely family

Thursday, May 12, 2011

Thursday.. Friday.. Saturday.. Sunday is the big day for him.. :(

Thursday already la..Why?? Why?? n Why?? Nape la susah betul aku nk lupekn Dia.Aku rase aku dah buang semua perasaan aku pd dia sejak aku kenal IJ.So nape still lagi aku rase sangat2 sedih bila majlis Dia nk berlangsung pada hari ahad ni..Tuhan..tolongla hambamu ini..Kau jauhkan lah perasaan dari ku..Takkanla aku nk ikut kata Rossa - Ku Menunggu sbb kalau tunggu pn x gune..Dia bukannye nk kt aku dah pun..So, kalau dah tau x gune nak tunggu,tak reti2 lagi ko nk hapuskn Dia dlm ingatan ko huda???sekurang2 nye ko masih ade IJ yg xreti2 nk berputus asa dgn ko..bengap kn aku nih.tp ntah lah,aku pn dah konpius dgn diri aku ni.aku syg IJ tp dlm mase yg same masih tersemat lagi Dia dalam hati aku.cane tuh?? Kalau status Dia single,xpe la jgk..ni dah nk jd laki org da dalam beberapa hari je lagi ni.Boley jd giler kalau aku melayan perasaan aku ni kn??xpe lah,sok pn da nak balik KL.dah nk stat keje dah.nnt2 lupe la balik tu kt dia..ye tak??Doa2 kan aku supaya aku tak wat keje giler ble hari ahad nnt k..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment