me & my lovely family

me & my lovely family

Thursday, May 12, 2011

Kongsi - Lu Langsi Lu Mati

Adoii..citer Fast 5 pun aku tak sempat nak tgk lagia,dah kuar plak citer Kongsi..Dah lah sememangnye aku tunggu citer nih.Tapi still aku tak dapat nak tengok dalam mase terdekat ni.Jadual keje aku stret smpai ahad keje petang k..so jangan harap la nak tengok wayang dalam dis week.Ni pun ngah tunggu TL aku,bile la dia nak blast schedule untuk next week.Tak sabar nak tau cuti aku next week kena hari ape.So nanti boley la plan nak tgk wayang bile..betul tak?? So pada sesiapa yang terlepas pandang ngan citer nih,meh cini aku nak promote.Pegi la ye beramai2 memenuhkan panggung stat pada hari ini 12/05/2011,sebab kalau ikut pada gezet nye,mmg bes.Tp kalau korg tak nak tengok,sukati korang lah sebab kalau tanye aku,mmg kompem aku nak gi tengok sebab ade Sam..ngeehhh nggeehh ngehhh

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment