me & my lovely family

me & my lovely family

Saturday, May 14, 2011

Sangat2 Pelik..


Ish ish ish..pelik lah..Mmg betul2 pelik.Korang nak tau x pasal ape?? Kalu aku ckp mesti korang gelak.Pasal Anak Lesung Batu..ha..kn dah gelak.Bukan ape tau korang,masuk hari ni dah dua kali anak lesung batu aku hilang.Pelik tau.Kalu betul ade org masuk uma aku,dlm banyak2 benda nak amik, xkan la anak lesung batu yg diambil nye.betul x?? Yg 1st dulu,anak lesung batu tu besar tau..Mmg bes kalau nak menumbuk.Aku tau la aku ni pelupa,tapi aku rase xde la smpai nk terbuang anak lesung tu.Puas aku carik x jumpe.Last2 aku ckp,xpelah..Mungkin betul kot aku dah terbuang.So ble balik kg,aku ckp kat mak aku,mak aku bagi anak lesung spare.naseb bek ade.tp kecik ckit la dr yang dlu.So kali ni,pg td bile aku menumbuk cili padi,baru aku sedar yg anak lesung tu xde.abes satu rumah aku crik.tp still xde.aku ingt lagi last aku gune b4 balik kg.mmg aku ingt,aku letak elok je skali ngan lesung dia.tup tup hari,dah xde.mane la aku tak pelik..sgt2 x munasabah okkey...smpai skang aku dok pk mane la anak lesung aku tu.musykil2...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment