me & my lovely family

me & my lovely family

Sunday, May 1, 2011

Perlu ker mcm tu???

Tbe2 tergerak hati aku nk update blog ni walupn aku tgh penat berwindow shopping dr 11 pg td smpai skarang.tp gigih jgk aku menaip keypad yg kcik ni.xde la crite bes pn..cume nk mnyuarakn pendapat,chopp,bkn pndpt.aku rase lebey pd luahan hati kot..bkn ape,tgh2 aku mnunggu IJ amek aku kt Damai,aku didatangi oleh seorg yg amat2 aku kenal dan yg amat2 aku respek la dia kalu kt opis.mcm biasa soklan yg ditnye,

Dia : betul ke dik,ko da putus??
Aku : aah,kak
Dia : bgs la dik ko putus ngan dia.akk sokong.kalu tidak nmpk ko yg berkerja keras

Wowoowooww..mcm ade yg x kene je nih?? Serius,aku x psti same ade aku sentap bile dia ckp mcm tu @ aku ngah konpius kenyataan apekah itu?? Trus aku trgelak,ble aku sdr mulut org kite xley nk jg,so aku pjuk hati aku balik,aku ckp biar la huda..Tuhan tu lebey mengetahui..walu cane pn aku still nk tekan kn,aku berkerja keras utk diri aku sendiri bkn utk IJ @ bkn utk sape2 pn.Segala masalah yg timpa pd aku,sumenye brpunce dr aku.bkn IJ.sumenye brpunce dr kisah silam aku,bkn IJ okkey.Tuhan bg balasan pd aku tika aku kenal IJ dan mgkin dah ditentukan bhawa dia pn akan menanggung same ats ape balasan yg aku terima..so ckup2 la nk slhkn IJ dlm hal ni okkey..aku x penah pn doakan kwn2 aku supaya korg2 sume x bahagia.aku x penah pn ckp ko x susuai dgn tu,ko x sesuai dgn ni..tp kenape snang2 je korg bley wat ksimpulan yg IJ x layak utk aku?? Aku tau korg concern,tp perlu ke smpai wat kesimpulan sndiri??


Thanks Allah sbb aku dipertemukn kwn yg betul2 memahami aku,walupn aku tau dia sndiri x berkenan ngan IJ,tp dia x penah ckp mcm tu kt aku.she's only 1 my bff.thanks ayuk..aku pn bkn nk tolak ketentuan tuhan..kalu da mmg bkn jodoh aku ngan IJ,aku ttp redha.aku terima.tp aku x phm kenape perlu nk wat andaian yg ko layak ngan org ni,ko x layak ngan org tu..bkn ke tu sume dah ditentukan?puas tau aku pk td,penah ke aku ckp mcm tu kt org lain?? Setahu aku x..tp ntah lah,mgkin ade kot aku trlepas,sbb tu kene kt aku balik.so,xpelah.benda dah jd kn,bkn boley dipatah balik pn.walu cane pn,aku ttp berdoa agr hubungan aku ngan IJ berkekalan hingga ke akhir hayat..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment