me & my lovely family

me & my lovely family

Tuesday, May 3, 2011

Am I Shopaholic???

Kalu wan dlm blog dia,dia bgtau yg dia sgt suke cter Devil Wears Prada.Aku plak,aku sgt suke citer Confessions of a Shopaholic.Walu pn dah berkali2 juga ditayangkn di Astro,aku still tgk dr mule smpai la abes.Yg penting hero nye yg dlm cter Grey Anatomy tu,yg jd Derek.Hensem okkay..Kalu aku suke, x brmksud aku ni kategori yg mcm tu.Giler la kalu aku jnis yg mcm tu.Cume kdg2 aku ade trpikir,seronok jugak kn kalu shopping sakan smpai mcm tu.msti rase puas sgt2 walupn ko tau ape impact nye kn? Yg pnting kepuasan.yearghh,ckp psl kepuasan,mmg da lama aku x rase kepuasan yg amat2 dlm diri aku ni.so hr ahad hr tu kn aku ade ckp yg aku window shopping kn?? Hah,xde mknenye window shopping.byk gak la aku berabis hr tu.x abis lg hr tu,aku sambung plak ngan ayuk isn mlm tu.hurmmm,x usah ckp la bape byk aku abes kn..tp kali ni aku berabis pn sumenye utk famili aku.ntah lah,aku pn x tau nape kali ni aku beria sgt nk shopping utk diorg.aku rase mcm lps ni dah x brpeluang je.mcm ni yg terakhir,oppsss!!hurmmm,ntah lah.aku rase je mcm tu, xpk ape pn.tp serius,stakat ni aku rase puas.x kisah la kalu2 aku x ckup bajet pn utk diri aku.yg penting PUAS!! puas bile kte dpt gembirakn org len..walu pn dlm hati ni, x segembira spt yg dipamerkan..so ape lg,jom shopping lg smpai lebam,ngehh ngehh ngehhh..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment