me & my lovely family

me & my lovely family

Monday, April 11, 2011

Trilogi Cinta da abes..Next!!!

Ha..tamat la sudah trilogi cinta semalam kn.. Nseb bek ending dia mcm yg aku nk,razif & nurjinah bahagia selamanye..seha plak da baek ngan badrul. kn bagus kalu dr hari dia kawen dia baek mcm tu,ni dah nk meroyan kakak ko br nk insafkan..sbb tu nama dia drama okkey.kalu x,bkn drama namenye.maybe dreamo (hahah,ntah mane dpt ntah word tu) tp btul la.dlm drama msti ada konflik.btul x?pastu dlm konflek cmpur plak ngan fresh milk,lg sdap kn ?? Hahah,mengarut da aku ni.Tepu lah benarnye aku ni..col byk,pinggang sakit tbe2. Jd serba serbi x kena..mane x nye,aku stret keje 6hari kot.tu yg x btul ckit tu.pape pn,puas hati la cter tu mlm td.skang cter tu da abes,aku lyn cter baru plak..still TV1 iaitu ANUM..tgk la ye kwn2.bes!!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment