me & my lovely family

me & my lovely family

Saturday, April 16, 2011

Hentian Puduraya Dah Siap..



http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2011&dt=0416&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_10.htm

Ha...tgk tajuk pn korg da tau ape yg aku nk cter kn...ikut pada berita,hentian puduraya tu dah mula beroperasi hr ini ye.Alhamdulillah...xde nk serabut2 lagi nk pk,cane nk g Bukit Jalil ye? nek tren g Bukit Jalil tu trus smpai depan2 tmpat tggu bas ker?? nk pegi Jalan Duta time2 cenggini,jem x?? tu adalah soklan2 yg glemer yg akn dtanye ble ade perkara2 yg memerlukan kte pegi ke Stesen Bas sementara tuh.Kalu korang tnye aku pn, sungguh sampai skang pn aku x penah pegi Bukit Jalil tu tau.Kalu yg dkt Jalan Duta tu ye sbb dlu aku penah anta Sham pg2 buta ke sane sbb dia nk balik Kuala Kangsar.Ade skali tu ble famili aku ckp nk dtg nek bas,aku da cuak da.sbb aku xtau nk amek diorg kt Bukit Jalil tu.naseb bek x jd.Bknnye aku malas ke ape ke.tp aku x suke nk tempuh2 jem nih.Harap je ade kete,tp pemalas nk mampus.Aku x suke nk serabut2 pk nk crik paking..nk tempuh jem..ahh,kusut lahh.Kalu aku nk g mane2, aku lebey rela park kete aku kt lrt pastu nek tren ke mana yg aku nk tuju.senang,xyah nk serabut.Ni ble puduraya da siap ni,kalu famili aku nk dtg,aku dah lega dah.sruh je diorg tggu kt pudu tu,nnt aku dtg bwk diorg nek tren..ngehh ngehh ngehh..ok la tu..kalu x,x merase la diorg jln2 kl nek tren.tul x?? lg pn stesen ampang tu stesen last k..sempat nk tau mane pudu..mane maluri..mane miharja..(hahah,pd hal xde ape pn tmpt tu :p) tp kn yg aku x sukenye puduraya ni kn,org2 dia..majoritinye mat2 endon la..diorg bknnye nk nek bas pn,tp hnye dok lepak2 jer.so mcm x secure je kalu nk jalan sorg2 kt dalam pudu tu.tp xtau la plak ble dah brubah wajah ni,mat2 endon tu dah berkurangan kn..lgpn dulu kalu aku gi pudu tu,aku jumpe someone... (kenangan lama,dating.tbe2 teringat plak kt dia :p).so xde la takut sgt nk jln2 dlm hentian puduraya tu.lg pn bukan dating kt ctu pn..dating nye kt genting,tp nek bas dr puduraya..heheh,bes la time tuh :p pd IJ kot2 trbace blog ni,jgn marah ekh.cume nk ngimbau kenangan lama jer...so kwn2,ape lagi.jom ramai2 kte p jenguk Hentian Puduraya ni sama ade btul2 ade perubahan @ pn hanye brubah wajah je tetapi msih lg di banjiri ngan mat2 endon tuh..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment