me & my lovely family

me & my lovely family

Friday, April 1, 2011

Kalau dah jodoh,xkn kemane..

Well..decision has been made.Mmg tulus dr hati aku,aku mmg xnk putuskn pertunangan ni..tp mcm org kate,kite hanya mmpu merancang tp tuhan yang menentukan.so,aku pasrah.kalu aku mmbantah,nnt jd anak derhaka plak.aku xnk jd mcm tanggang.n satu lg pepatah,kalau dah jodoh xkn kemane..so yg itu pn aku pegang.mudah2n la..knapa putus? Xyah la aku cter kn kt cni sbb benda ni ley mengaibkan pihak laki.yg nyata nye,bkn dsbbkn pihak ketiga..then ktorg pn wat keputusan utk terima je ape yg ditentukan oleh famili aku..Pesan Inchik Tunang pd aku,same2 kte brdoa agr jodoh kami berdua panjang hingga ke akhir hayat..sgt2 touching okkey.tp xpe,puas da aku nangis.Ckup2 la tu.Kte bkk buku baru ye huda..

No comments:

Post a Comment