me & my lovely family

me & my lovely family

Friday, April 8, 2011

Penangan 100 plus

Well..da lama sgt aku x update blog kn?sjak pertunangan aku diputuskan,aku teramat2 la down smpai demam2 aku dibuatnye.Elok je smpai kl hari isn hari tu,trus mndadak badan aku pns.pastu tekak aku dan2 tu jgk la dia nk bengkak kn.. Ya Allah,rase perit sgt2 ye nk mkn.kalu x mkn,pedih perut gastrik plak dah.Aku da g klinik dr hari isn mlm lg,same je rase bengkak tekak x ilang,bdn pn dok panas jer.pstu aku stay je ngan ubat2 tu.tp still same jgk rasenye.aku g keje hari rabu,mmg xley dok diam lah.N x penah2 sjak aku keje kt sni,aku blik awal,so hari rabu tu aku mntk permission dr TL nk blik awal.nseb bek dpt.mase tghr tu,aku rase mcm kuat ckit sbb kak ju ada bg ponstan.So dpt la aku brtahan smpai kul 7 jer,lps tu tuhan jer yg tau.bdn aku trus mggigil pd hal panas nih.trus g klinik lg..pas blik uma,mndi mkn ubat,aku trus tdo ngan hrpn aku da sembuh & dpt g keje sok.tp hampeh..bdn aku lg brtmbah pns,nk xnk trpkse gak la MC..damn it! Bkn ape,aku pnye la brthn xnk MC tau taun ni,tp xdpt jgk..so ble da MC,aku gagahkn jgk dgn cara tradisional ye dimane,aku lumurkan air asam jawa kt satu bdn aku nih.ble kring je aku topup balik smpai la ke ptg.tp aku still xde rase prubahan pape ye.ubat yg aku mkn pn x jln.last2 aku col mak aku n mak aku ckp cube mnum 100 plus.
 Dan2 tu jgk aku gagahkn diri g kdai bli 100 plus ye.smpai je uma,aku mnum nk dkt stgh botol pastu xtau cane ley trtdo.sdar2 lenjun je baju aku.trus ye da x pnas bdn aku.mmg btul2 mujarab.kalu la aku mnum dr isn tu,msti da lama sehat da.duit pn jimat.tul tak??len kali kwn2..kalu demam mnum 100 plus ye..

No comments:

Post a Comment