me & my lovely family

me & my lovely family

Monday, April 25, 2011

I feel better rite now..


Hahah,sblm aku stat pape,meh aku gelak siap2.kenapa?? haha,aku pn x tau nk jwb ape.yg penting aku rase lebih baik dr smlm..yela,smlm kn aku mcm org gila..beria nangis bagai.smpai IJ pn da xtau cane nk ceriakan aku.sian dia,satu hal plak nk melayan karenah aku ni.umo je da tua,tp prangai mcm bdk2.ah,budak pn budak lah.ble melibatkn hati ngan perasaan,ade ko kesah ko wat prangai bdk2?? Xkn??ha..same la mcm aku..tp hari ni aku da okkey la..sbb nye smlm,aku trgerak hati nk search nama bakal isteri dia kt fb.Jumpe okkey..kn aku ckp,aku bknnye jeles..cume nk tau je..xde niat len tau.sungguh..aku x tpu.ble jmpe2,aku trus speechless.sbb karakter bakal bini dia jauh lebey bek dr aku n spt yg aku expect,umo dia jauh lebey muda dr aku.dan secara x langsung,umo dia jgk beza 8 taun dr bkl suami dia tu.jauh kn bezanye.tp ape nk di kesahkn,skrang trend mmg suke crik yg mude2 la..lelaki ke ppuan ke,same je.same la IJ pn,muke nmpk tua tp umo?? taun ni br 23 taun...x caye kn?? Tp yg aku ni bkn trend tau.cume ntah mcm mane ntah,yg ni bley plak aku sangkut.mgkin sbb byk sgt persamaan dia ngan ex aku yg da nk kawen tu kot..sbb tu aku terima dia..tp btul lah,ble aku dpt search bakal bini ex aku tu,mmg trus ilang rase sakit hati tau.ble da tgk umo dia lebey muda dr aku,fine aku trus x kate ape lah.n yg pling pnting,ppuan tu jauh lebey bek dr aku..sopan je tau.bdk skola agama kn..ko phm2 je la mcm mane.aku ckp ni pn base pd pic yg aku tgk kt fb tau.aku x penah jmpe dia dpn2 n aku mmg x kenal dia.tp ckup la ngan pic2 yg aku jmpe dlm fb dia..so aku xley ckp ape n aku sedar aku bknlah sesempurna spt dia..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment