me & my lovely family

me & my lovely family

Sunday, April 24, 2011

Sy benci rase mcm ni..

 Pg td aku di tagged oleh 1 undangan majlis perkahwinan yg akn brlangsung bln Mei ni.Pd aku mulenya anggap biase la..sbb bln 5 ngan 6 kn cuti sekolah.so byk majlis perkawinan di langsungkn cuti2 skolah ni..n kalu majlis aku jd pn,kene waktu pd cuti sekolah jgk.cume x brkesampaian je..jd aku ingt nk reply nnt2 lah invitation tu.sekali ble tgk nama,rase mcm luluh sgt hati ni.aku pn xtau,nape aku rase mcm tu.nama yg tertera dlm undangan tu adalah org yg penah hadir dlm hidup aku satu tika dlu & org pertama yg bertakhta dlm hati aku wktu dlu...aku xtau ape aku rase.trus aku nangis ye..da la tgh kuar ngan IJ.smpai dia pn trkejut sbb tbe2 je aku nangis.kalu stakat mnitis air mata tu xpe la jgk.ni yg mmg nangis la.aku btul2 xley nk kontrol.nape ye??nk kate jeles,watpe nk jeles sbb aku da ade IJ.ke..aku dengki kt dia sbb dia kawen dlu B4 aku kawen??ntah lah,aku xtau ape yg aku rase.yg aku tau hati aku rase sakit sgt2..dlm mase yg same aku mmg doakan dia supaya bahagia hgga ke akhir hayat..sbb benda da lama pn.watpe nk kenang2 lg.lgpn,mmg bkn jodoh aku ngan dia.so ape kene mengena aku ngan dia lg,tul x?? Tp ntah lah.aku btul2 xtau nape aku rase mcm tu.tgh2 aku update blog ni pn,still sayu je hati ni walupn aku ade dpn IJ skang ni.ape2 pn,pd si DIA..tahniah ye..smoga perkahwinan korg berdua kekal bahagia utk selamanye..aku???biarlah mase yg menentukn...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment