me & my lovely family

me & my lovely family

Monday, December 3, 2012

Hepi Beday To Me....

Assalamualaikum...

Sori..lama giler tak jengah cni..mood nak update blog tak datang lagi la..sori sangat2 k.
Korang cane?oke ker?Sehat?Caner ngan DA? still going on ker ??haaaaa,tu soklan bes gak tu. Aku still lagi join DA..never stop till dah dapat ape yang aku nak.Wat mase ni, aku taknak update pape lagi..saje nak bagi surprise sikit korang (huhuu..walhal dah byk langgar pantang benarnye..).Serius,aku tak tipu.Aku memang banyak ngelat dalam diet nih.Sbb tu penurunan agak perlahan.Aku tak heran sangat ngan nasik tau.Yang aku betul2 craving giler2 nye adalah semua makanan berunsur tepung.Especially,goreng pisang.Aduhaiiii...memang aku blasah gak.tapi masih lg beringat2 tentang carb.so,cume makan seketul je (ekhh,ade ke seketul??) gasaklahhh.yang pasti kuantiti nye 1.jadi la nak lepas kempunan..korang jangan tiru aku tau.ingtttt 20g carb per day okeehhhh.

Dalam tempoh 3minggu tak update blog ni,macam2 cter yang aku nak kongsi kat cni.Tapi,nanti lah ye.Slow-slow k..Citer paling bes,adik aku kahwin laaaa..Alhamdulillah..selamat mereka berdua diijab kabulkan pada 08.11.12 hari tu hanya dengan sekali lafaz jer..Syukur..kedua2 majlis berjalan lancar..


Pastu..01.12.12 hari tu,genaplah usia aku yang ke....... ahhh,pandai2 la korang teka sendirik.makin tua dah aku ni..xde la ape yg spesel pun beday aku ni..cuma seperti biasa,budak2 opis aku ni ada je idea dorang nak celebrate beday.sebenarnye kalu ikut aku..aku tak nak pun celebrate makan kek bagai..malu..dah tua la..lilin pn penuh je atas kek tu,huhuh...pape pn tq korang..really really appreciate it!!



Haaaa..ade lagi.Taun ni agak spesel ckit dr taun2 sebelum ni sebab dapat present dari orang2 yang penting dalam hidup aku.Hihihi...suke sangat2.Adik aku ngan bini dia bagi aku jam...cantik! aku suka! macam yg aku ckap kat dorg dua "best ever gift sejak 29 tahun ni..." (alamakkkk,da kantoi umo dahhhhh).Ni hadiah nye..
Yang bawah ni plak Inchek Jepp yang kasik..aku sangat2 suke sebab aku mmg ngah survey mane nak beli penimbang ni tau.Tak sempat aku nak gi beli,bkk2 je hadiah,tersangat excited la aku..penimbang digital yang dia belikan untuk aku..tq so much sangat2.aku tau kisah dia disebalik hadiah ni.So,aku anggap ianya terlalu istimewa n aku akan ingat sampai bile2...


No comments:

Post a Comment