me & my lovely family

me & my lovely family

Saturday, December 29, 2012

Dügaan lagi derr..

Adooii la...
Aku rase sangat2 nak marah sebenarnye.tapi tak tau nak marah kat sape..1st,bangun2 je tdo,air xde.ok,fine.aku ley bersabar lagi sbb dah lali dah ngan flat aku ni.Memang suka sangat nak main aci sukat ngan penduduk kat sini.so,aku wat la ape2 yang patut..lagi pun aku memang ngantuk giler.jadi nye,ngah syok2 layan resepi,aku pun tertido..sekali,aku dikejutkn dengan bunyi mcm hujan.aku rase cerah je,nape plak boleh ujan kan.So,aku pun wat bodo je sambung tido balik.Pastu,bila aku terjaga balik,aku gi toilet,tengok air ni macam lama je lg nak ada,aku wat keputusan kua umah sebab nak carik air..sekali turun je bwh pegi ke kete,kete aku dah mcm mandi lumpur oke...kalu setakat sipi2 tu xpe lah jugak.Ni 1 kete..Ya Allah..ngucap pnjang aku.Baru la aku tau dr mana dtgnye bunyi ujan tgh2 panas terik tadi tu.dah satu hal nak gi cuci kete tu plak...tp aku perasan,bkn kete aku je yg kene.Sederet yg paking sama kete aku tu pun kena gak.So benda dah jadi..aku tak leh nak ckp ape..redha je la..dah ujung2 bulan macam ni,memang agak tekanan bagi aku.N sekarang aku sedang menguragkan tekanan aku di Carrefour..jadi lah dpt cuci2 mata..tapi dalam hati ni,tuhan je yang tau..oke,aku sambung balik jalan2 aku.Darrr


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment