me & my lovely family

me & my lovely family

Wednesday, December 26, 2012

YeeeHaaaaa....

Yeaaayyyy!!
YeaaAyyyy Lagiiiii
YeayyYYYY lagi..last!!
Alangkah bagusnye ini adalah aku..


Oke, dah abis dah yeeaaayyy aku.Happy kan aku hari nih?? Salah ke ?? Tak salah kan..aku pun berhak nak gembira kan..walaupun sekejap.At least lupa sekejap masalah2 aku..So, nak tahu kenapa aku happy sangat sangat sangat ni??Jeng Jeng Jeng...berat aku hari ni dah cecah 90.9kg...Ya Allah..hepi nye aku pagi tadi..Tapi 90.9k tu pun kene berjaga2 tu..tersilap makan sikit,jadi 91kg balik.Isshhhh, takmo2.Lagipun mane la aku tak hepi..selama ni aku makan minum ubat diet bagai, balik-balik berat aku 98,96,95.Pastu naik balik 97, 98.Tensen tak?So aku stop segala ubat n stay je dengan DA.Aku tau..penurunan aku ni agak lambat jika nak dibandingkan dengan pengamal2 DA yang lain.Tapi aku tak kisah..sebab memang salah aku pun sebab pandai main aci ngelat dalam makan2 ni.Tapi aku bersyukur sebab masih lagi berpeluang untuk merasa berat badan ni turun..Syukur alhamdulillah..Yang tak bes nye plak..tadi cek2 kat toilet, Red Flag pulak dah...Adoiii,risaunye la kalau tak dapat capai target nak berat 89kg pada 31.12.12 ni..sebab artikel yang aku dapat dr sini --> klik lagiii kalu time red flag, berat akan statik.Huhuhu...xpe lahhhh, redha je la nanti time timbang tu kan.Slow2 je macam biasa, so nanti xde la stress.Yang penting ade penurunan..oke,aku chow dlu.Darrrrr     

No comments:

Post a Comment