me & my lovely family

me & my lovely family

Sunday, November 20, 2011

November to remember...

Wahhh!!! Tak sangka bulan November ni ade 2 benda penting yang perlu aku ingat sebenarnye..Walaupun tak ingat tarikh..at least ingat bulan pun kire ok la jugak kan??

Firstly, our friendship between me & cik ayuk..Guess what?? Kitorang dah berkawan selama 1 dekad okkey...Whichmean, 10 tahun..Lama rupenye kitorang berkawan & still lagi keep in touch. Mana la tak keep in touch nye.... dari diploma lagi ktorang kawan..sampai la aku keje ngan kontraktor 2 taun n ayuk continue degree..pastu aku join celcom dah setaun,dia plak keje ngan kontraktor ke konsultan ntah, aku pun tak ingat,hehehe...yang aku ingat opis dia kat Batu Caves.Tak lama pastu, dia plak join celcom..sampailah sekarang..1 dept lagi,dok plak  workstation sebelah2...mane lagi nak lari?? hehe..at this moment, aku enjoy dengan friendship kitorang ni. No hurt feeling at all, kalau ade pun... time tu mesti masing2 ngah mood x stabel. Sori cik ayuk... kalau ade yang aku terlepas ye...Hopefully, we will still be friend forever okkey..Lagu kat bawah ni aku dedicate kat ko ye cik ayuk..



2nd things, official perkenalan aku ngan Inchek Jepp aka IJ pun dalam bulan november gak.Cume aku betul-betul tak ingat tarikh dia. Macam aku cakap tadi, at least ingat bulan pun ok kann..So diam tak diam, genap 3 tahun dah perkenalan aku dengan IJ sejak November 2008. Kalau nak diikutkan,sepatutnye kitorang dah kawen dah bulan 6 hari tu kan...tapi keadaan tak mengizinkan,jadi aku redha atas ape yang berlaku tu..Walaubagaimanapun, kitorang still berkawan..biar masa yang akan menentukan ape kesudahan kitorang nanti..Ada jodoh ade la..kalau xde nak wat cane kannnn...So, untuk IJ..lagu ni utk awak k...



No comments:

Post a Comment