me & my lovely family

me & my lovely family

Tuesday, November 22, 2011

Malaysia menanggggg,yeayyyy!! + entri luahan perasaan

Sape tengok bola malam tadi?? Sila jawab dalam hati senyap2 k..orang sume ngah tido nih,hehe..aku je tak dapat nak tido lagi.Flat aku kene ambush..carik sume nigel yang menyewa kat sini.Ade kes la tuh!So suasana dia sama macam malam nak nyambut deepavali,kecoh okkey..mana tak nye,sederet ngan aku sume 'kerl'.so paham2 je la kan. 

Berbalik pada tajuk aku tadi,yess!! Malaysia menang!! Macam nak luruh jantung tunggu game sampai abes okkey..Alhamdulillah..berjaya jugak kita menundukkan sang garuda yang kononnye gagah perkasa tu.Alih2 si harimau ni jugak la yang berjaya..walaupun lagu kebangsaan kita dihina,bendera negara kita dibakar,tetapi sang harimau tetap tak goyah dan si garuda dah pun terima balasannye sebab kemenangan lebih berpihak pada kita..Tahniah lagi sekali buat Malaysia..(Fuhh,dah macam pengulas dah aku rase) 


Tetapi..disebalik kegembiraan td,aku still lagi diuji..tak perlu la,aku nk nyatakan ape yg aku lalui.Cukuplah sekadar aku dapat luahkan ape yang aku rasa sekarang ni..rase macam dah penat,segala usaha aku selama ni,org lain yg terima ganjaran dia.segala penat lelah aku ni,dibazirkan mcm tu je..hanya kerana yakin bahawa setiap ape yg berlaku itu ade hikmahnye dan pasti akan ada ganjarannye,aku masih lg diatas laluan yg sama..tanpa toleh sikit pn ke blakang walupun didepannye terlalu banyak rintangan..Cuma 1 permintaan ku Tuhan..Kau berikanlah aku kekuatan supaya aku tabah untuk menempuhi segala ujian yang diberikan kepada ku..Amin.. 



P/S - sori korang..entri kali ni lebey kepada luahan perasaan..benda dah lama simpan.xdpt nk dibendung dah 

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment