me & my lovely family

me & my lovely family

Saturday, November 19, 2011

Ade aku kesahhh???

Lately ni kan..aku kerap diselubungi 'Environmantal Issues' yang hampir-hampir membuatkan aku mental okkey..Serius, aku tak sangka akan berdepan gak ngan situasi ni..Simple thing but beban dia macam beribu orang punya masalah. Disebabkan itu jugak, hampir goyah tagline yang aku pegang selama ni iaitu 'ade aku kesahhhh??'

Serabut

Semak

Menyampah

Meluat

Muak sampai rase nak muntah,isshhhhh geram akuuu..

tak suke! tak suke! tak suke!


eeee...menci arr..hampir 5 taun kat aku kat cni, tak sangka kat dept kecik ni jugak aku jumpa perkara yang tak relevan nih!!!
yes, flexible!! but not professional.. kemon la, kemonnnn..stop benda ngarut2 ni boley tak??orang kat luar pandang tinggi kot dept ni..

argghhhh,whateva it is...ade aku kesahhh??

Ya Allah..Kau jauhkan aku dari sifat-sifat terkeji itu..Amin..

Okeh, dah abes meroyankan??

I'm done ! 


No comments:

Post a Comment