me & my lovely family

me & my lovely family

Friday, November 25, 2011

Di Malam Sepi pi pi...

Wahhh2...semenjak 2 menjak 3 menjak ni...rajin bebeno kamu meng'update ' belog ye Nurul Huda...Pantang 'lepa'..asyik nak ber'belog' je korje nye.. Ape ke he nye kamu yong..ce ceghite.. (huh, dah lama tak berbahasa kg sendiri, mlm ni try ingat lg rupenye??, hehe..)
Saje je korang..ingat balik awal umah tadi,nak la jugak tido awal..tapi hampeh!! sudah nye,sambung wayar, cocok kat lappy..bertenet je la jawabnye..taknak lelap okkey..Ni pun baru skarang la nk rajin update blog pun..sebab nye................sebab ini la...


ihsan daripada adik aku, Wan tu tau sebab dia nak beli lain. Bagus betul dia ni..dia tau kakak dia rajin melayan cter korea,dia pun bagi la lappy ni kat aku..tu pun dia dah cakap siap2 yang dia rasa serba salah nak bagi aku sebab dah rosak..Pada aku taklah rosak mane pun..masih boley gune lagi..cume skrin dia je..maklumlah dah season..tulang belakang dia dah patah.So nak kena sandarkan dia dengan benda,baru boley tegak. Satu lagi,kadang2 skrin dia kene sambar petir..bergaris2 putih jadinye,Time tu nak tengok ape pun x boley. So, pandai2 la adjust bagi dia ok semula..Tu je la rosaknye..yang len okeh jer..selagi boley pakai ni,aku pakai la..nanti kalu rosak nanti, dah tak merasa dah...Sayang lg lappy ni..aku yang teman dia dlu bli kat Low Yat okkey..taun 2008,kalu x silap aku....Jadi aku akan pastikan yang lappy ni pun dapat bertahan dengan aku..sehingga bila?? we will see!

okeh,korang..mata aku pun dah ngantokkk..len kali kte sambung lagi. Tapi b4 tu, jeng jeng jeng..tonite, i will sleep on my new bedsheet..kuang kuang kuang... Tak kesah la walaupun kaler dia ala makcik2 (cik ayuk la ni dok kate kaler dia ala makcik2)tp still not bad la... bile aku pasang bedsheet tu kat tilam aku, nampak ok jer. membuatkan aku nak tido cepat2 je nih.oklah,korang. Nanite sume & sweet dream........ZZZzzzzzz



No comments:

Post a Comment