me & my lovely family

me & my lovely family

Sunday, January 5, 2014

Jual TV..

Semalam aku baru advertise kat Mudah.My pasal tv aku.Sekali pagi ni, aku tengok pool phone opis aku (aku gune phone phone opis sebab aku dah xde phone..) penuh ngan msg tnye pasal tv tu available lagi ke tak?

Huhu..sebenar-benarnye, jauh dalam hati aku ni, berat sangat nak jual TV tu.Sayang sangat-sangat..Ada kenangan waktu beli TV tu hari tu.

Tapi, keadaan sekarang, terpaksa membuat kan aku untuk menjual segala barang-barang yang aku ada untuk menampung semua masalah keewangan yang tengah aku hadap skang ni.Aku memang dah pikir pun..harta boleh dicari..So, nanti bila dah stabil nanti, aku beli la lain.Silap-silap aku beli lagi besar lagi kan..
Jadi..aku rasa xpelah.Aku letgo je lah.Lagi pun astro aku pun dah xde sejak raya haji hari tu lagi.Sian kan?
TV tu aku buat sambung ngan laptop je, besar screen sikit tengak muvi.

So lepas ni, kalau aku dah jual tv ni,xde lagi dah skrin besar.Skrin laptop ni je la yang aku hadap je nanti..
Oleh itu, sape2 yang berminat nak beli tv aku, boleh la roger2 aku ye..

No comments:

Post a Comment