me & my lovely family

me & my lovely family

Sunday, January 19, 2014

Entri Hujung Minggu..

Hari ni hari minggu.Wa kene keje la beb!! (cam tak biasa plak ye keje hari minggu)
Takde ape cerita bes.Cuma nak update entri yang dah basi ni jer..
Ujung bulan 12 ritu. department aku ada buat exchange gift..Macam biasa..itu adalah aktiviti tahunan department kitorang.Tema pun sama, masih tema Western.Cuma tahun ni, aku tak dapat nak update picture macam taun2 lepas..henpon xde beb! So, menumpang henpon kawan-kawan je la..

Pastu, untuk hadiah plak, memang dah ditetapkan RM30 dan ke atas..
Alhamdulillah..masih lagi dalam bajet aku waktu tu .kebetulan plak, bila dah cabut undi bagai, dapat plak Usha ka..yang sememangnye dia tengah cuti lama sebab terjatuh masa Deepavali ritu..
Jadi, postponed la aku beli hadiah dia..Walaupun postponed, pening gak la aku nak carik hadiah dia.Sudahnya , aku ada jumpa bantal serbaguna dekat Teddy Tales,harga pun lebey kurang sama ngan bajet nye, jadi itulah hadiah aku beli untuk Usha kaaa...

Untuk aku plak, sebelum majlis exchange gift tu, aku dah tau dah sape dapat aku.Bukan aku yang beria nak tau sape yang bagi kat aku ye..Tapi tuan yang nak bagi tu, dia pening tak nak bagi aku ape.
Sudahnye, dia suruh ayuk col aku tanye aku nak ape.Giler kentang betul dia tuh.Dah lah tanya aku nak ape, & aku pun dah cakap nak ape.Siap cakap lagi, JANGAN BELI MAHAL-MAHAL!! 

Sekali...


Tu dia...Stand Mixer yang dia bagi kat aku...Memang benda alah tu ada dalam senarai aku untuk aku beli dalam tahun 2014 ni.Alhamdulillah, dah dapat siap-siap..TQ zet..

Haaa..yang purse tu aku dapat dari Ayuk.Tu hadiah harijadi aku.Dia belikan purse sebab dia tengok makin rabak purse yang aku ada skang ni..Terima kasih ye Cik Ayuk.....

Dan..masuk tahun ni, genap 3 tahun dah laptop aku ni a.k.a laptop dari adik aku ni berkhidmat untuk aku..Alhamdulillah..dia sangat-sangat baik dengan aku..Masih lagi berfungsi untuk aku update blog aku ni..sayang dia banyak-banyak...


No comments:

Post a Comment