me & my lovely family

me & my lovely family

Friday, October 26, 2012

Salam Aidiladha semua....

Salam Aidiladha  & Assalamualaikum...

Alhamdulillah..bersyukur ke atas hadrat Nya yang masih lagi memberi peluang untuk bernafas lagi di bumi yang indah bagi meraikan sambutan aidiladha bersama-sama dengan umat Islam yang lain....Syukur...
Seperti biasa..kalau tetiba aku rajin mengupdate blog ni pagi2 di hari cuti umum ni..bermakna aku sedang berkerja ye kawan-kawan.

Untuk tahun ni,kalau tak silap aku lah kan, dah kali ke 3 kot aku tak balik beraya haji di kampung.Bukan taknak balik..tapi setiap kali hari raya tu tibe,aku akan col mak aku dulu mintak permission.Kalau dia kata on, on lah aku.Tapi kalau dia bagi jawapan yang agak panjang walaupun takde perkataan boleh,so aku dah paham la tuh.Memang kene balik la jawabnye....Jadi..untuk tahun ni,sekali lagi nye aku tak balik kampung beraya..

Lagipun nant lagi 2 minggu,aku kene cuti panjang sebab adik aku nak kahwin..huhuh..(sedih ke huda?sedih ker?) ermmm,xde lah.Aku dah kuat lah.Biarlah adik aku tu lepas dulu..nanti pas bagi mak aku rehat..tenang.. 2 3 bulan lepas majlis adik aku tu,baru lah aku kusut kan semula kepala mak aku tu,hihihi....Lagipun,napa nak gelojoh sangat kan..Semua tu dah ketentuan..Usaha la macam mana pun,simpanlah duit banyak mana pun,kalau belum sampai seru @ org yang kte sangka tu bakal suami bukan memang jodoh kte..tetap jugaklah x kesampaian nak buat majlis kahwin tu.Tetapi..kalau dah sempai seru..& memang lah dia adalah jodoh kite..sesusah mane pun & sesukar mana pun perhubungan tu,pasti ade saje jalan untuk membina masjid yang dirahmati Allah itu, insyaallah....

Doa-doakan je la supaya segala impian aku akan tertunai pada tahun depan k..Ok lah, blah dlu.Chow Cincauuuuuu...ngeeeeeeeee




No comments:

Post a Comment