me & my lovely family

me & my lovely family

Wednesday, December 25, 2013

SEGALANYA PERASAAN ITU INDAH


Really miss this moment

¤ Rindu itu indah jika kerana bila kerinduan itu sampai kepada ALLAH dahulu, kemudian barulah kepada sesiapa sahaja yang dirindu.

¤ Gembira itu indah jika kerana bila kegembiraan itu sampai kepada ALLAH dahulu, kemudian barulah kepada sesiapa sahaja yang menggembirakan.

¤ Sedih itu indah jika kerana bila kesedihan itu sampai kepada ALLAH dahulu, kemudian barulah kepada apa sahaja yang menyedihkan.

¤ Bosan itu indah jika kerana bila kebosanan itu sampai kepada ALLAH dahulu, kemudian barulah kepada apa sahaja yang membosankan.

¤ Sibuk itu indah jika kerana bila kesibukkan itu sampai kepada ALLAH dahulu, kemudian barulah kepada apa sahaja yang disibukkan.

¤ Sakit itu indah jika kerana bila kesakitan itu sampai kepada ALLAH dahulu, kemudian barulah kepada apa sahaja yang menyakitkan.

¤ Benci itu indah jika kerana bila kebencian itu sampai kepada ALLAH dahulu, kemudian barulah kepada apa sahaja yang dibenci.

¤ Derita itu indah jika kerana jika bila penderitaan itu sampai kepada ALLAH dahulu, kemudian barulah kepada apa sahaja yang menderitakan.

¤ Oleh itu niatkanlah segala perasaan hanya untuk ALLAH untuk mendapat keredhaanNYA. 

Klik ler Sini

No comments:

Post a Comment