me & my lovely family

me & my lovely family

Saturday, February 5, 2011

Selamat Pengantin Baru Norrul & Budin...


Congrat's to Norrul & Budin...Selamat da diorg sbg suami isteri smlm ye...aku x dpt nk g sbb keje.Pape pn tahniah ye & semoga berkekalan hingga ke akhir hayat...lg pn td aku da col si nurul ni..happy je dia .x smpat aku nk ckp pnjang, dia da potong ckp aku.dia tnye bile plak mase aku?da ade tarikh tetap ke blom?dia suruh Inchik Tunang cepat2 crik tarikh sbb dia mmg excited utk mjlis aku  n segalanye akn brjalan lancar ble da ade tarikh.adoiii si norrul ni..non stop ye dia shoot aku..aku dgr je smpai dia abis ckp.dia ni mmg cmtu.dia bkn jenis yg pot pet pot pet  yg bising tu,tp dia jenis suke brckp stret meleret2 smpai dia rase nk berenti.hahah,sori norrul.aku x kutuk tau.aku nk promote ko lg ade.aku x penah rase yg ianya annoying pn...pape pn,tggu je la kad jemputan aku nnt.insyaallah...x lama je lg.doa2 kn aku ye...

No comments:

Post a Comment