me & my lovely family

me & my lovely family

Friday, February 25, 2011

Pennniiiinnnnnn

Isshhh2...agak lama gak aku x update blog kan??bukan ape,lately agak tertekan ckit la..agak serabut ckit pale otak.so nk mengupdate blog ni teramat la malas.bukan tertekan pasal ape pn..cume since aku join Premier Service ni,id skill aku cume utk Corporate Customer je.So aku da selesa ngan customer2 corporate tu.tetapi, ble TL aku da bkk id skill utk Premier Customer..da mengelupur ye..mane x nye,premier customer pn ade yg pakai prepaid,so aku kene refresh balik sume product2 prepaid.Lg pn cust premier ni kalu nak handle,kene lebey bersopan santun..berlemah lembut..adooiii...penat lah.susah tau nk hipokrit.ingt x penat ker??yela..kalu aku ni mmg jenis teramat sopan @ teramat lemah lembut,mmg xde hal punye lah.masalah nye tidakkkk...tu yg masalah tu...

 lepas tu plak,penin pk pasal tarikh nk kawen ni.ssh jgk rupenye kalu kawin kt kg yg memerlukan gotong-royong nih.sume kene cop awal.pd mulanye mmg aku nk sgt tarikh 4&5 Jun tu.Bile aku col mak aku,dia ckp xley sbb da ade org booking, so nk tknk trpkse la amek sminggu lepas tu iaitu 10&11 Jun...so aku bgtau Inchik Tunang n Inchik Tunang pn bgtau la kat famili dia..n famili dia plak da bgtau sume sedara2 dia lah n sume da stuju walupn 10 Jun tu jatuh pd hari Jumaat. 

Skali kelmarin mak aku col ckp yg tarikh 4&5 Jun tu dah kosong.Tuan yang nk kn tarikh tu da ganjak ke 21/5.aku pn excited ckp ok jer, xpk plak pasal belah lelaki..sekali semlm aku ckp la pasal tarikh tu kt Inchik Tunang, marah betul dia kt aku..huhuhu...sgt2 sedey..aku pn tau benda ni akn mnyusahkan pihak dia tp aku cume mnyuarakan pendapat ajer...kalu xnk xpela kn,aku x kisah pn.aku kol mak aku ckp psl ni,dia gelak plak.trus mak aku ckp,xpe lah... nnt ble belah laki kol nnt,mak bincang balik psl tarikh ni.dia pn x kesah kalu xdpt nk wat 4&5 Jun tu..sedey tauuuu,aku plak yg trtindas kt tgh2...last2 aku ckp kt Inchik Tunang,biar je lah org tua bincang sesame org tua.xyah pk lg dah.ikut kn aje,senang.tul takkk???

No comments:

Post a Comment