me & my lovely family

me & my lovely family

Saturday, January 15, 2011

TIK TOK TIK TOK CEPAT NYE MASA BERLALU....


 Semalam, tanggal 14 Januari 2011..sebulan dah aku join Premier Service ni.Dan pada tarikh yang same juga adalah tarikh lahir Inchik Tunang.So, genaplah umo dia yg ke 23 tahun....kitorg xde la sambut beria bagai pn..n aku pn malas nk pk nak surprise2 ker..romantik2 ker..simple jer.ada sbijik kek n wat kn dia nasik goreng ayam.tu jer.sgt2 simple okkey..dia pn x suker celebrate2 ni,sbb tu aku wat cmtu jer..pape pn,Hepi Bday Papa..Semoga tahun 2011 ni dimurahkan rezeki & dipanjangkan umur & hubungan kiter berkekalan hingga ke akhir hayat...


n cakap pasal ke akhir hayat ni..dlm hati terasa cuak gak nih.sebab?? menghitung hari nak kawen...adoiii la,bile la agknye ntah.ngah crik tarikh lg nih.ade je yg x kena.dlm mase yg same,duit pn kena kumpul gak.nk kene ada gak ckit utk majlis jadinye n untuk lepas kawen nnt...

hurmmm,ni la faveret inchik tunang

ni real pic tau mase kat Pulau Perhentian

 honeymoon???mmg x rancang pn, ingat nk pegi pulau jer since Inchik Tunang teramat la sgt suka memancing n aku lak mmg teramat suke la nk snorkling tu, so pulau je la kot ktorg pegi.tp x sure lg pulau mane.lgpn pasal cuti2 ni,aku da tau dah nk refer sape...of coz my ex-officemate, Kak Mahira...mane tau tbe2 ley dpt cuti2 free ker..hehehe, jgn mara ye kak.sy cube2 je td tu..Pape pn,hopefully semuanye berjalan lancar....ni ayat penyedap hati nih!!!

No comments:

Post a Comment