me & my lovely family

me & my lovely family

Tuesday, January 25, 2011

PRANK, PRANK & PRANK LAGIK...

aku xtau la nak kata ape.marah pn tak.geram pn tak.agaknye suke kot.bkn ape..aku rase sronok plak ble bdk2 ni masing2 prank antara masing2.yg besnye,sampai2 je opis,trus nk prank tu...dasyat kn.otai nye x len x bkn,si bapak budak Wadi tu.Dia yg start bab2 prank ni.Pantang aje tgk workstation bdk2 ni kosong,pe lagi...trus je ada status baru.xkesah la fb ker, gmail buzz ker, ape2 je la yg berkaitan ngan status.X lama lps tu tgk lah,bkn men panjang komen2 yg dterima lps tu.Yg mane bijak mcm cik ayuk,dia balas balik gune Power Point ye..Sungguh kental ye kawan2...ni sume gara2 balas membalas dendam (errkk,ade ke perkataan tuh???) hentam sajooo...pape pn,aku enjoy ok.walupn aku pn dah penah terkena psl pisang tuh,aku ttp okkeyyy..slagi aku rasa dia tidak annoying,so aku layankn ajerr....

                                                    hasil kerja cik ayuk.really2 like dis!!!

No comments:

Post a Comment