me & my lovely family

me & my lovely family

Friday, January 4, 2013

Air Oh Air...

Tengah seronok-seronok dapat hadiah beday, tetiba teringat umah aku plak.Dah ade air ke blom ntah.Penat la wehhhh.Dah 7 hari dah masuk hari ni umah aku takde air.Aku xde masalah kalau nak mandi,sebab opis aku ade tempat nak mandi.Siap ade water heater lagi.So, xde isu kat situ.Yang membuatkan aku tertekan nya,aku takleh nak masak la..Korang pun tau kan aku tengah dalam induction DA.So,brekfes suma kene prepare dari umah.Ni disebabkan takde air,aku memang dah skip brekfes.Minum air pun kurang..yelah, takut berulang kali ke toilet.Air mana cukup.Sekarang ni aku nak timbang pun takut.Lepas tu selera aku plak dah lain macam.Asik lapar je memanjang.Macam ni rupenye rase kalau kita skip makan kan?hisshhh,lagi la aku tertekan.Plsss air..Tolong lah ade bile aku balik keje nanti.
Ikut pada berita yang aku baca tadi, rata-rata penduduk yang ada gangguan air tu kata, masalah selesai.Harap-harap, umah aku pun same lah ye.Cukup lah 7 hari ni,korang dah bebankan rakyat.Kot ye pun nak berpolitik, jangan lah sampai menyiksa rakyat...Kang tak undi kang..baru tau.

Mode : Frust sebab tak dapat nak capai berat angka 8.stresss!!!


No comments:

Post a Comment