me & my lovely family

me & my lovely family

Monday, January 2, 2012

Homesick!! Eh,bukan.Familysick,huhu..

Masuk hari ni,baru sehari diorg takde kat uma aku.Kalau nak diikutkan,normal la tu sebab selama ni pun aku tinggal sorang je kat uma tu kan.Tapi sejak diorang datang uma aku dari hari isnin hari tu,uma aku agak riuh la sekejap..owh,lupe nak ckp.diorang yang aku maksudkan adalah mak,cua n alip.
Aku memang dah tau awal2 dah yg dorang nak dtg kl pada kamis lepas..n aku pun mmg da apply AL ngan Off Day selama 4 hari tu..Ntah macam mane,tetibe dorang tukar plan nk dtg awal.Kebetulan adik aku si Am tu ade balik kg, so alang2 nak balik semula Terengganu, dia antakan terus diorg sume hari isnin hari tu.Jadi makin lama la cuti-cuti diorang kat KL ni..
Tapi serius la..sejak semalam diorang balik Perak,terasa sangat2 la rindu..Cik Ayuk dah bgtau awl2 dah psl ni sebenarnye..dia dah warning dah ckp mesti aku akn rindu pas diorang sume dah balik.Tetapi tak sangka la plak sampai rase macam ni..Rindu sangat2 sampai nangis aku nak tido malam tadi.Td pun bile bangun tido,aku nangis lagi sebab setiap sudut kat uma aku tu,aku terngiang2 suara dorang tau.Giler bapak..umo dah makin bertambah ni,dah makin2 sensitif jadiknye..
So aku tak tau nak kategori kan yang aku ni,homesick ker?? Tp bukan aku yang meninggalkan uma aku..diorang yang tinggalkan uma aku.Tu kira family sick kot..betul tak??ah,wateva lah.Yang pasti,aku memang tgh rindu giler2 kat dorg ni...huhuhu..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment