me & my lovely family

me & my lovely family

Monday, January 23, 2012

Bila Rasaku Ini...

Sakit hati ini
Bagai dihiris sembilu
Sesak nafas ini bila ku mendapat tahu..

Ha..tetibe kan..ngah2 mlm raya cina ke2 ni, boley plak nk berjiwang2 karat.Sakit sangat ke hati aku ni?? Betul2 kene sembilu ke smpai sesak nafas aku dibuatnye??huhuh..banyak plak soklan aku kan..
Mana tak nye..ngah2 layan citer Nora Elena, dapat call dari adik,

Adik : Assalamualaikum,kak.Ngah keje ke??
Aku : Aah lerr..Balik kul 12.Nape?
Adik : Nak ckp ni..sok mak sume jadi nak gi merisik uma shira.Cincin pn da bli siap dah.
Aku : Owh,oke..so mcm mane nnt tu.Bile tunang nye nnt?
Adik : Ntah.Sok baru tau.Kalau dah merisik cepat ni,cepatla kot majlis nye nnt
Aku : Macam tu plak..hurmm,oke..wat la ikut ko k..
Adik : ermmm..takpe lah.abg nak bgtau tu je.Nnt kata abg x bgtau plak.
Aku : Oke..teruskan je la ye..akk keje.kalu x keje,ley gak akk shoot balik kg

Lepas je abis call, x sengaja air mata aku jatuh ekh.Ttbe sebak.Happy mmg happy..tapi jauh sudut hati aku,terasa amat2 sedey..Sedey sebab kenapa waktu aku dlu x sesenang mcm tu..(Xpe,huda..sabar ye.Insyaallah..satu mase nanti,mase ko jgk k..)N yg happy nye plak sebab at least adik aku sorg ni da terikat ble da merisik nnt.So xde la dgr lagi dia kene ngorat ngan awek len (katenyer..).
Walau ape pn,aku doakan segala2nye akan berjalan dengan lancar..Amin..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment