me & my lovely family

me & my lovely family

Friday, July 8, 2011

Bila Mim Alip Lam Alip Sin datang...

Korang...serius, aku memang dah malas nak mengupdate blog aku..Sori ekh..Nanti bila mood rajin aku dah datang,aku update crita aku kat Langkawi tu okkey..
Lagi pun,kalau korang nak tahu, aku agak2 tertekan sikit bulan ni.Bukan pasal cinta,bukan pasal kawen @pn bukan pasal IJ
Aku frust sebab loan uma aku tak lepas.Sangat2 kecewa..aku rase mcm aku ni tak berguna je,sebab benda senang mcm tu pn,aku still tak dapat nak tolong famili aku untuk dapatkn uma tu..
Oleh yang demikian,terus aku decide nak keje stret sampai ujung bulan masuk kul 8pg balek 12mlm.Mampu??
Pengsannn okkey,tp xde la pengsan lagi..masih lagi terdaya nak teruskan misi aku tu..sbb tu aku jadi malas je nk update blog ni.
So,kite jumpe len kali je la ekh,darr..








No comments:

Post a Comment