me & my lovely family

me & my lovely family

Tuesday, June 21, 2011

Catatan Cabaran 90hari..

Morning uollsss..
 Agak lama jugak aku x update blog ni kan?? Bukan ape..mood nak taip ni,sangat2 susah nak datang k..Lagi pun xde ape sangat pun nak dicerita..Cumenye,perkara yang betul2 membuatkan aku rase 'owh,ni wajib ni nak kasi tau dlm blog nih!!',ha...agak2 korang pasal ape?? kawen?? no..no..no.. salah  sama sekali..Korang ingat lagi kan "Cabaran 90 hari" aku tu??ha..jangan ingat aku tak buat okkey..aku masih lagi dalam cabaran tu tau.Mula2 aku pikir,nanti dah sebulan baru nak timbang..ye la..takut frust kalu timbang selalu.Tapi tadi ntah nape menggeletik sangat aku nak timbang,so aku pn timbang la guna penimbang ofismate aku,ija..tapi b4 aku timbang tu,aku dah niat dah, kalau maseh tak berganjak jarum penunjuk tu,aku terpakse tukar plan B..sebab aku rase mcm xde pape pn efek walaupun dah kawal makan..dibantu plak ngan produk 2be model..yang x tahan tu,siap sauna lagi okkey..so,sape yang tak frust,betul tak??Jadi,tadi..aku menggagahkan diri aku untuk naik atas penimbang tu..alhamdulillah..ade perubahan..20 hari turun 2kg..walaupun agak sikit kecewa (sebab ingat kot2 ley turun 5kg ke kan :p) tapi ok lah kan..bak kata IJ, 'sabar...lemak tu dah tepu sangat tu..tu yang lambat nak turun tu..' so,ape2 pun aku tetap akan teruskan cabaran aku tu.Chaiyokk huda..chaiyokk!!

No comments:

Post a Comment