me & my lovely family

me & my lovely family

Friday, June 3, 2011

Cabaran 90hari bermula..

Hye korang..rasa mcm dah lama sangat x update blog ni,padahal br beberapa hr lepas je aku dah update kn,hehe..cerita kali ni xde la ape sangat..juz nak bagitau,setelah mendapat sokongan dari IJ,dari Ayen (member lama masa sek rendah) n dari ofis mate aku,aku terima cabaran 90hari.tau tak ape cabaran 90hari tu??? Mesti x tau kn..Tapi rasenye korang pun dah boley agak la..nak2 plak tgk kt pic yg aku ni dah semakin montel mcm pisang montel tu.Sume org dah tegur,termasuk la mak aku.dia ckp aku dah macam cua.tp cua pn xlama lg akan kurus dari aku sbb mak ckp dia dah mule kawal mkn dia sejak 2 bln lps.huhu,tercabar aku dgr okkey.walupn aku x jumpe dia lg,tp aku yakin,dia bersungguh2 nak kuruskn badan dia.Jadi,oleh yang demikian,aku terima cabaran 90hari mak aku tu bermula dr 1 Jun hari tu.aku mmg kurangkan makan..wajib brekfes ngan dinner mkn quaker out.tghari mkn mcm biase tp kuantiti ckit.ishhh,aku x kesah yg mkn tghr ckit tu,yg aku kesah kn,nk mkn quaker out tu.sgt2 terpaksa rela okkey..bak kate kak jue,mcm mkn muntah kucinggg..adoooiii,memang xley blah.tekak aku kembang2 je bile nk menelannye.tp dipkse kn juga..tu pn aku bancuh ngan milo.kalu makan mcm tu je jgn harap la aku nk mkn..so,hari ni dah hari ke 3,alhamdulillah..masih lg boley bertahan..doakan aku ye korg :)

Nota kaki : rindu nak pakai suar jean edwin saiz 32 yg terperap dalam kotak kt uma tu,huhu
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment