me & my lovely family

me & my lovely family

Sunday, March 27, 2011

Citer yg dah nk basi pn....

rasenye agak lama aku x update blog kn??agk bz ckit la..(ntah ape yg bz ntah).Dlm mase yg same agak kecewa jgk...sbb??? BB xdpt lagikk!!!! mane aci nih,ika dpt dlu. pdhal borang dia yg paling last aku anta kn hr tu tau.dia dpt dlu sbb alamat nye aku mntak diorg anta kn ke alamat opis.yg aku ngan sham punye,konon2 nye nk senyap2 la kn sbb xnk kene bahan ngan bebudak opis ni ble BB tu smpai nnt,so aku mntak diorg anta kn ke alamat umah..aleh2 ktorg yg alamat uma ni la yg x smpai2 lg,huhu..
 xpe2 sabar ye huda..sok lusa smpai la tu (konon2 nk sdpkan hati sendiri).
kalu korg nk tau,aku br je balik dr kg aku kt Sg Siput tu..mmg aku mntak cuti panjang la..lame..4hari,pnjang kn??? hehe..mmg aku apply kt TL aku sbb nk jmpe mak andam nk sukat baju..dlm mase yg same,ade bnda penting nk bincang psl majlis aku nnt.So ade crita sedey n ade crita gembira spnjang aku cuti 4hr tu.tp aku rase,yg sedey tu xperlu lah aku cter kt cni,takut x sengaja boley mengaibkan pihak berkenaan plak.walupn sebenarnye aku yg merasa kepedihannye...so biar je lah aku jdkn perkara tu sbg pengajaran & teladan buat aku...okey,stop.kte tukar topik plak.Mak aku beria sgt2 nk aku kurus okey ble majlis nnt n aku mmg ngah usahakn ni..tak tau lah dpt ke x nih.dia pn bkn la nk aku kurus yg betul2 kurus tu..dia cume nk aku kurus sama mcm aku mule2 keje tu je...wktu tu aku mmg suke sgt2...time tu mmg la x kurus mcm America's Next Stop Model tu,bak kate org chubby2 comel (ade ke ayt mcm tu???) jer.

 So misi aku skang,nk cube kurus mcm tu..mudah2n la kan..tp ble da balik kg tu..mane ingt nk diet da.mknn sume sdp2..kalu balik uma mak aku,mmg boley thn lg  ngah diet ni.tp kalu da balik uma nenek..jgn harap la ko nk pertahankn diet tu.tak dapek nye..lg pn ble da beramai2..makngah aku tu ade aje yg dia hidangkan.n ble dia hidangkan kopok goreng tu pn sedap je rasenye,btul x?? lg satu yg btul2 aku x expect ble balik kg,penangan citer Hantu KaK Limah tu btul2 mnusuk ke kalbu spupu2 aku kot.ape aje yg rase berkaitan,msti diorg selitkn sekali dialog2 dlm cter tu tau.So nk xnk,layankn je la bdk2 ni...tu pn trpkse sbb da xde sape yg aku nk lyn ble balik kg :p

No comments:

Post a Comment