me & my lovely family

me & my lovely family

Sunday, March 27, 2011

Aku redha...Aku pasrah....

actually smlm adik aku col utk mnyampaikan ape yg terpendam dalam hati mak aku tu..mmg aku da agak da ble dia col aku tnye keje ke x??sbb dia kalu boley mmg xnk ganggu aku kalu aku ngah keje.nk2 plak benda yg dia nk sampaikan tu brunsur nasihat dan teguran.dia risau kalu2 aku xley nk fokus keje nnt ble dia kol aku wktu keje.Adik aku Wan ni mmg seorang yg sgt2 baek k..trlalu byk sgt dia da tolong aku,pd hal dia studen lg tau.Seriously,dlm hati aku,aku tanam skali dlm pale otak aku yg aku xkn lupekan segala jasa baek dia pd aku & aku janji yg aku akn tolong dia suatu mase nnt walupn dia x penah nk mintak tolong kt aku.Ape yg aku bley buat wktu ni cume berdoa supaya dia berjaya stiap ape saje dia ceburi & segala impian dia akn tercapai...lgpn skang ake da x heran da ape nk jd ngan hidup aku.bak kate ika,tagline ktorg, TEMPUH sajorr...mmg b4 adik aku col aku 2 pn,aku da pk yg skang aku perlu ade kata putus sama ade nk stop kt cni saje, @ teruskan dgn sume plan2 yg ditetapkan.x sangka plak mak aku pn ade pk benda yg sama...aku smpai da buntu..ble aku da selidik sedalam2 nye,aku trus wat keputusan, biarlah org tua berbincang same2 diorang.Same ade perlu diteruskan @ berhenti trus stakat ni,aku pasrah jer.aku redha..cume ape yg aku dah bygkn,andaikata jalan penyelesaian adalah STOP kt cni jer,mknenye ini yg terakhir buat mase ni n  tertutup terus pintu hati aku lg dah psl benda nih.aku akn biar sndiri smpai pintu hati aku terbuka semula...bkn aku nk tolak  tetapan DIA yang maha ESA,tp ckuplah skadar aku dpt berehat sekejap dr hal macam ni lg..tu jer..skang ni aku hnye menunggu & menanti samada masihkah ade sinar yg menyinar @ hanye kelam yg menjelma...

No comments:

Post a Comment