me & my lovely family

me & my lovely family

Friday, March 6, 2015

U are most welcome,March...

Dah nk masuk seminggu dah pun huda..ape kejadahnye ko baru nak welcome..sasau?? Hahah, ntahlah.Tetiba rase nak update blog.Bukan ape,setiap taun bulan March ni la bulan yg ditunggu2 oleh aku.Sebab??? Haa..sebabnye,bulan 3 adalah bulan untuk kita meng'e-filing'.Claim balik mana yg sememangnye hak milik kita..
Penat2 keje weh..senang2 je dia nak tolak kan..Untuk tahun lepas,alhamdulillah xde kena tolak punn..syukur..Mungkin sebab keje tak sampai setahun kot..


Tengah-tengah pikir psl e-filing ni,tetiba teringat budak2 opis lama.Cemane lah dorang nk buat claim nanti.Bukanlah aku nk ckp yang aku ni begitu penting sgt2 pd dorang bila nak wat claim tu..cume aku ni jenis suka try n error.Nak plak aku rasa duit tu memang hak aku sbb dh brkerja keras sgt2,so aku memang usaha supaya dapat balik claim tu semaksima yg mungkin.So far..alhamdulillah..xdelah kena tangkap lg kn,hahahhh..
Tak lama pas tu,ttbe dpt msg dr opismate..


Jeng jeng jengggg..hihi..ape lg..phm la dah..budak2 opis lama aku nk mintak tolong aku wat kn claim dorang.. Aku tak kisah pun..cuma mmg tgh mncari ruang waktu yg sesuai nk tolong dorang tu..lagipun minggu ni aku kena balik kg..harap2 bila dh balik kl balik,sempatla untuk aku tolongg dorang nnt..


No comments:

Post a Comment