me & my lovely family

me & my lovely family

Friday, January 16, 2015

Kelu Tanpa Kata-Kata

Nauzubillahiminzalik...
Itu yang terpancul dr mulut aku tengahari tadi bila saja terima mesej yang betul2 membuatkan aku tersentak diwaktu fikiran ku agak serabut dengan kerja tadi kerana hari ini adalah hari pertama aku bekerja setelah bercuti panjang minggu lepas. Airmata jangan dikenanglah kan.Sememangnya tak terlintas difikiranku,situasi benar-benar menjadi tegang hanya disebabkan aku tak menjawab panggilan telefon.Hanya disebabkan itu pertalian perhubungan yang dah lama terjalin dipertaruhkan..sedih bukan?Tak semena-mena satu doa telah terungkap..lagi bertambah pilu hati aku

"Ya Allah..aku redha dan yakin ketentuanMu.Jika ini yang Kau tentukan untuk aku,aku sedia undurkan diri dari keluarga bahagia ini.Kau lindungi lah kedua ibu bapa ku,seluruh keluarga adik-adikku,siramilah sinar kebahagiaan mereka semua didunia dan diakhirat nanti.Amin ya rabbalalamin.."


No comments:

Post a Comment