me & my lovely family

me & my lovely family

Tuesday, December 16, 2014

Tetiba nak update blog...

Assalamualaikum...

Ya Allah..dah berdebu rupenye blog aku ni ye.Sori sangat2 sebab dah lama gileer tak update.xde kesempatan oke..
Korang sehat? Huhu,aku kureng sehat ckit.Ngah musim skang ni ngan demam + batuk+selsema,lengkap lah 1pakej.Suare aku ni pn kalu penyanyi Ella tu dengar,sentap dia sebab aku amek sore dia.Eh,terperasan plak aku malam2 nii..
Sedar tak sedar dah nak penghujung 2014 dah kn..cepat betul mass berlalu.Bagi aku plak,genap 1 tahun 3 bln dah perkahwinan aku..Alhamdulillah...Kalau kerja plak,alhamdulillah bulan dah masuk bulan ke 8 aku bersama CITI. Frankly speaking,sememangnye stress keje citu.Totally different ngan Vads sebelum in.Berbaloi la ngan gaji dia bagi kn..Ni nak gaji banyak tapi dok goyang kaki,kerja sendiri la kan..mana nk dpt keje makan gaji macam tu.
Walaupun ramai dari batch aku nak berenti,aku tetap steady.Aku yakin 1 masa nanti aku pun akan ikut jejak diorang tapi bukan dalam masa terdekat ni.InshaAllah,jika diizinkan Allah,tertunailah hasrat aku tu.Semoga dipermudahkan..Amin..
Oklah,aku chow dulu ye.Kalu rajin aku singgah lagi update okey..darrr..
Sebelum tu aku nak update pic dulu.Dah lama x update kn..n aku nak wish 'merry Christmas' pada reader2 yang menyambut hari natal 25hb nanti ye..


No comments:

Post a Comment