me & my lovely family

me & my lovely family

Monday, March 31, 2014

Sedih Ada, Happy Pun Ada


Today is my last day with VADS..
-
-
-
-
-
-
Rasa sedey sebab nanti saya kene tinggalkan kawan-kawan saya..
-
-
-
-
-
-
-
Dalam sedih, still ada happy sebab dapat keje baru..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Tapi kalau nak diikutkan, peratus kesedihan adalah 70% manakala peratus kegembiraan adalah 30%
-
-
-
-
-
-
-
Sebabnya???
-
-
-
-
-
Saya diuji lagi...kali ni bertimpa-timpa..
-
-
-
-
-
-
-
Sebab tu saya ada bagitau dalam entri saya sebelum ni, dimana bulan March 2014 ni, adalah bulan yang susah bagi saya
-
-
-
-
-
-
Saya yakin sangat yang ianya akan berlarutan sehingga saya dah mula  join kompeni baru, barulah saya akan nampak kemudahan nya sedikit demi sedikit..
-
-
-
-
-
-
-
Tetapi....
-
-
-
-
-
Saya dah mula buntu..tekanan semakin kuat.. Dan saya tak jumpa jalan penyelesaian...
-
-
-
-
-
-
Saya dah malu nak mintak bantuan dari ahli keluarga saya..
-
-
-
-
-
-
Dah terlalu banyak saya berhutang dengan mereka
-
-
-
-
-
-
Sebab tu saya buntu...
-
-
-
-
-
-
-
Ya Allah..berikan lah aku kemudahan untuk aku menghadapinya..Kau berilah aku petunjuk dan jalan bagaimana untuk aku menanganinya...Bantu lah aku Ya Allah....


No comments:

Post a Comment