me & my lovely family

me & my lovely family

Saturday, February 15, 2014

Cerita Semalam

Customer Service Yang Serabut : Good Evening, Huda speaking, How may i assist you..
Customer : Cik, saya ada masalah dengan transfer credit ni
Customer Service Yang Serabut : Baik cik, nombor yang mana ye?
Customer : Nombor yang lain, 013566XXXX
Customer Service Yang Serabut : Baik, nama siapa?
Customer : Sharifah
Customer Service Yang Serabut : English ke bahasa?
Customer Service Yang Serabut : (erkkk,terus tekan mute tergelak sorang2)
Customer : Bahasa, bahasa
Customer Service Yang Serabut : Baik Cik Sharifah tunggu sebentar, saya alihkan panggilan ke bahagian prepaid
Customer : ok
Customer Service Yang Serabut : (terus tekan hold & transfer terus call ke prepaid sambil gelak tak berenti..sebab tak sangka customer akan balas balik cakap kata bahasa)

Nota Kaki : Sape keje customer service macam saya mesti paham situasi kat atas,huhu....Weng betul saya nih!!!!


No comments:

Post a Comment