me & my lovely family

me & my lovely family

Sunday, November 24, 2013

Hanya Ini Yang Ku Mampu...

Aku rindu mak aku
Aku rindu abah aku
Aku rindu adik-adik aku
Aku nak sangat balik kampung jumpa famili aku
Tapi keadaan sekarang tak membenarkan aku nak jumpa famili-famili aku..
Bukan bererti suami aku tak benarkan aku balik kampung..
Dia tak pernah larang pun..
Tetapi keadaan kitorang yang memang tak membenarkan kitorang nak buat apa pun..
Sedangkan keluarga mertua yang kat Port Klang tu pun, aku tak jengah tengok dorang,ni pulak famili aku yang kat Perak tu kan..
Sampaikan aku rasa, adik-adik & kawan-kawan aku pun mula dah jauhkan diri dari aku..
Teruk betul aku ni kan?
Maafkan aku kalian, jika aku tersalah tafsiran..

"Mak, Abah..Nor mintak maaf..hanya doa je yang mampu Nor hulurkan buat masa ni.Doakan Nor dan suami baik-baik & dipermudahkan segala urusan ye..Bagi kami peluang untuk bangkit & pulihkan semula keadaan..."


" Berjalan dan terus berjalan, dan terus berjalan, dan terus berjalan.... 
http://www.jobdirumah.com/boboocute "

No comments:

Post a Comment