me & my lovely family

me & my lovely family

Friday, June 7, 2013

Assalamualaikum...

Ya Allah...dah berabuk blog aku ni kann??
Serius, lama gile aku x update...huhu, sorilah korang...
Hari ni aku tetiba nak update sebab nak promote produk kesihatan ni.
Tengah hot giler-giler nih.Tau tak ape dia??
Ni dia...
-


-


-


-



RADIGLOW................




Familiar tak dengan produk ni??
Kalau tak familiar, meh sini ping ping aku.Aku akan cuba bagi korang detail sebaik-baiknye..
Buat masa sekarang, let the picture tell the story k..






Sekarang plak tengah promosi tau.Sementara stok tengah banyak nih, ape lagi..pakat la ramai-ramai membeli ye..

Dapatkan diskaun sebanyak RM 50 utk promosi pengenalan pek COMBO Radiglow pastinya pembelian yang berbaloi2 utk anda miliki.

*Harga pasaran sekotak (2 botol):
RM 180 s/m
RM 190 s/s

*Harga COMBO 2 kotak (4 botol):
RM 310 s/m
RM 320 s/s

*PERCUMA Skin Regenerative Green Mask bernilai RM 42 juga FREE POSTAGE seluruh Malaysia!



TAK YAKIN LAGI?? ce tengok bawah ni..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



Oke.STop.Kalu nak beli, kasitau sama wa ye.Kalu takmo, takpa.Wa tak paksa punya..Sendiri mau pakai, sendiri mau ingat lohhhh

**hahah mood swing malam ni..ok, darrrr

No comments:

Post a Comment