me & my lovely family

me & my lovely family

Tuesday, December 20, 2011

Entri Nak Sedap Kan Hati..

Tarikh : 20.12.11
Masa Kejadian : 3.20ptg
Lokasi : Depan PC
Mood : Suam-Suam Kuku Yang Hening (ntah pape ntah)
 
Hari ini hari Selasa
 
Esok & lusa saya cuti, yeaayyyy!!
 
Baru ingat nak meng'happy'kan diri..
 
Tapi ade je perkara yang membuatkan aku makan hati.
 
Cube untuk bersifat kejam. Tapi tak boleh. Mungkin dah terdidik dari awal untuk stay calm n tenang je untuk tempuh ape saje dugaan..padahal dalam hati dah membara dengan suhu kepanasan yang tak terbaca lah dek termometer tuh (tu pn kalu gune termometer kan..)
 
Huuuu..Silent Killer....bahaya tu kan??
 
Tapi jangan risau..Masih lagi berpegang pada nasihat-nasihat mak..cikgu2 kat sekolah..lecturar2 kat uitm dulu (ahhh,tetiba teringat En Jezan.Dia tak hensem macam Aeron Aziz tu, tetapi..rupa dia agak sweet sgt2..sejuk je kalu tgk dia..Miss u En Jezan..walaupun dia tak miss aku ,huhu..) okeh, sambung balik.
 
Hah,dengan nasihat mereka2 itu, aku masih lagi dalam emosi yang terkawal..Paling kuat pun, umah aku berselerak sebab aku campak segala sofa kat dinding sebab nak lepas geram.Hahah,puas la hati sikit..Pastu tak pasal2 nak kene kemas balik kan..bongok namenye tu.Tapi takpelah, exercise pe?? Kata nak kurus kannn.. (puiiihhh,nak kurus konon..cakap mulut je la..)
 
So, huda..tak payah nak makan hati sangatlah.Persetan kan segala stress..Dua hari off tu..ko happy2 kan lah diri ko okeh.Selama ni pun, walaupun sorang2 boley je pusing2 kl,window shopping..tengok wayang..yang penting hati puas!! Biar lupa pada mereka2 itu walaupun sekejap....
 
Okeh, i'm done
 

1 comment: