me & my lovely family

me & my lovely family

Saturday, October 1, 2011

Saya Dah Tua..Dah Boleh Panggil Makcik Ye Kawan-Kawan..

Lokasi : Lif uma aku
Masa : Baru sahaja sebentar tadi
Tarikh : Hari ini

Sampai je depan lif,cepat2 je aku terus nak tekan butang lif tu sebab pintu lif cepat sgt nak tertutup pas sume org kua.Tiba-tiba..

Aku : Adoiii !! (selamba badak je anak kerl tu langgar aku,xkn la xnmpak aku yg besar gedabak nih)
Aku lagi : Ya Allah..setiap tingkat dah bertekan.. (Sambil tekan butang open sbb ade budak comel nak masuk)
Budak Comel (umo dlm 6taun rasenye) :Eee,banyak nye dia tekan..
Aku : Kan? Semua tingkat lak tu
Budak Comel : Saya tau..Budak yang langgar makcik tu yang tekan sebenarnye.. (Sambil kua lif sbb dah smpai tingkat uma dia)
Aku : Erkkk (terkedu.dah tua upenye aku ni..huhu)

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment